Aaaahhh

Okej min improvisation fick sådär lagom lyckat resultat. Pirogerna ser först och främst inte så aptitliga ut och sen så är dom faktiskt inte heller så där jätte aptitlika. Visste ni föresten att socker och salt ser nästan precis likadant ut? Jo det är sant jag lovar jag märkte det i slutet av matlagningen. Hm kanske ska rekommendera Tobbe att strunta i pirogerna och ta och värma lite köttbullar istället. Han får väl nöja sig med att det i alla fall är diskat, eller något.

Hur som helst avslutades Kvällen med lite mys på balkongen med ett glas vin, lite King, tända ljus och Sugar Ray i högtalarna. Det var trevligt. Nu är det snart dags och ta en brottningsmatch med den o bäddade bingen(Jag tror att det tillsist blir jag som vinner)



 
 
                                      Före och efter

Kommentarer
Postat av: Dala

jag hade ätit dom där. lätt ^^

2008-04-20 @ 22:37:23
URL: http://dalajr.blogg.se
Postat av: Stefan

Men Kalle då! Hoppas du lät Tobbe provsmaka dom ändå, så jag kan vara stolt över dig. ;-)

2008-04-21 @ 12:28:14
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0