Du vet dom där små gröna?

På något mysko sätt så har man tagit sig i genom en helg och kommit fram till en måndag kväll. Börja bli rätt dålig på at uppdatera nu har nog något att göra med hur spännande det är att flytta lådor från en punkt till en annan.

Men helgen har hur som helst vart riktigt nice. Var och fira Emil i katrineholm(sveriges tråkigaste stad) det var riktigt kul hade med mig Fiskarns och Pepparn så det var fullt ös. Efter krogen så vart det Macke Donken där jag och Calle Landsberg kom på en så grymt bra idé som hade gjort oss till kungar på efterfesten. Vi skulle köpa 100 cheeseburgare. Tyvärr så sa Johanna (Calles flickvän ifrån) när vi skulle köpa dom där burgarna så det vart inget med det, men som sagt det var i alla fall en riktigt bra idé.

Söndagen tillbringades med bandet då vi repa lite men framför allt spela bluffstopp man kan ju säga att Jacob har en bit kvar till toppen. Efter det bar det av hemmåt till pojkerummet på Sveavägen för att packa ihop och åka till Stefans syster ut i hälleforsnäs för sen åka "hem" till örebro. Det var väldigt trevligt och va där ut då det var år och dagar sen senaste. Under tiden Jimmy och Stefan lekte sten tuffa bildäcksbytare så byggde jag en koja i skogen med Stefans systerson Leo grymt kul. Leo hann även ta Hällforsnäs rekord i sparkcykel en ungefärlig sträcka.
Det var väl typ min helg och nu sitter jag i Örebro igen och myser med en kaffe(inte så dumt må jag då säga)
Men men nu ska jag försöka hoppa i bingen ta hand om er bye bye


Kommentarer
Postat av: Stefan

Är det pengabingen du hoppar i då eller, nu när du jobbar på Schnajder? ;-)

Förresten, låg inte du väldigt nära Jacob där i botten på bluffstopp vill jag minnas? =p

2008-04-13 @ 10:22:59
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0