Kortet och jag är osams tror jag

Då var det valborg då skulle va grymt kul om det inte vore för att jag inte slutar jobba förens klockan 23 ikväll. Det är sånt här som får en att hata att jobba skift. Men men en dag ledigt imorrn i alla fall ska bli nice. Blir kanske lite kaffe på stan och kanske lite träning.

Dagen har vart sådär. Skulle till gymmet idag men dom öppnar tydligen inte förens vid 13.00 känns lite för tight med tid när man måste åka 14.20 för att ta sig till jobbet. Så E-son och Tobbe bestämde sig för att spela tv-spel och jag styrde mina skor mot stan och gick och kolla lite kläder. Tillskillnad från innan när jag gått och kolla kläder så kunde jag inte hålla mig idag utan handla lite. Tror inte min ekonomi kommer riktigt överens med mig(Jag måste börja kolla på prislapparna när jag handlar).

Men men det har fått mig att funderar på att designa mitt eget Visakort med något härligt budskap i stil med "Spenderade pengar är väl använda pengar", "Att lära sitt barn använda sina pengar är bättre än att lära det att spara", "Det löser sig, det löser sig", "Betala, gå och glöm"

En vis man sa:
"När Tom Ford startade sitt märke
hade han killar som la ner miljoner
på att ta fram ett varumärkesnamn åt honom.
Och vad bestämde de sig för? Tom jävla Ford!"


David Bailey

(Bild saknas)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra valborg :)

2008-04-30 @ 13:42:26
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Matilda

jag röstar på "det löser sig det löser sig"

2008-05-01 @ 10:12:25
URL: http://pimmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0