Lite lyx till lille Carl

Jaha efter en trevlig fredag hoppar vi till en sån här lördag. Har precis helt upp ett glas vin till mig och sitter och följer innebandyn "otroligt spännande". Har för övrigt vart och stor shoppat idag. 6 par strumpor vart det har aldrig vart så nöjd i hela mitt avlånga liv. Nehe men nu tror jag det blir att byta till lite Scrubs och fortsätta jobba på mitt vin. Vem vet kanske blir det ut och slira senare när mörkret faller över staden.

                            
Tar man på sig vita espandrillos kan
man låtsas leka att fötterna är smurfar


Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha jag ÄLSKAR smurf-bilden! Good work!

2008-04-19 @ 17:50:24
URL: http://pimmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0