Söndag, Sol och Wayne´s

Jaha det vart aldrig något slir i skymningen igår men med goda vänner som sällskap kan man ju fråga sig vad man skulle vilja ut i mörkret och göra. Robopeter har vart över på visit och det inbar att det drags en del vin igår och spelades enstaka spel och att jag åt skräpmat för andra gången i Örebro.

Skulle egentligen trilla ut igår och träffa en gammal lumpen polare och hans vänner men det var så lagom skönt hemma i lägenheten så det blev inte att man orka. Istället så vakna upp till en söndag med strålande väder och stora förutsättningar att kunna bli bra vilket den även vart än så länge.

Vi drog upp på stan och käk frukost på Wayne´s Coffee var nice då han jag även gå förbi Clas Ohlson och köpa mig ett trådlöst nätverk router eller vad f-n vi ska kalla det. Så vem vet snart kanske jag kan sitta och blogga på en riktig dator istället för en stenålders PC.

Efter det gled vi hem och satt oss på balkongen i det vackra vädret och tog en kaffe till då tanken slår mig "Den som ej må köra må om så önskas förtära öl i det strålande vädret" tänkt(inte sagt) och gjort så öppna jag en öl och njöt av att livet leker och allt bara rullar på. Men nu ska det bli spännande för Lille Carl ska dra sig in i matlagnings branschen idag igen och idag är det Piroger som står på menyn(undrar hur det kommer sluta?)

Åh titta det är fotboll på tven kanske ska titta lite på den sen sätta igång med krubbet. Det må komma en uppdatering med mitt lyckandes eller misslyckande. I övrigt får ni ha en fin söndag.

         
                                                   (Petra njuter i solen)     (Fråga inte!)
      
                                                                (Jag gillar mina smurfstrumpor)


Kommentarer
Postat av: Dala

vem är hunken i gul t-shirt? :o

2008-04-20 @ 20:53:39
URL: http://dalajr.blogg.se
Postat av: Big M

Jag vill oxå ha öl..!
Men men, det får väl lov att vänta...
Kan ju inte vara onykter när det blir dags
att åka till förlossningen... :-)

2008-04-21 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0