Tillbaks i Örebro...

efter en helg tillbringad i det lila pojkrummet på sveavägen. Helgen har vart bra kanske riktigt bra till och med. Jag känner mig nöjd och har fått ut vad jag önskat av den. Fredagen vart det fest med gamla lumparpolare grymt kul och se grabbarna igen(Kul att folk åker från diverse olika städer i vårt avlånga land för att festa i Malmköping). 

Lördagen tillbringades spelandes av spel. Ett dåligt spel för killarna förlorade fast vi nästan förtjäna att vinna. Hela kvällen sluta med att 3½ person ligger och sover i soffan(William räknas som ½ han var nästan vaken påstår jag) Själv så låga jag där och kolla tv och finurlade som så att detta kanske vara ett yperligt tillfälle att slänga fram en flaska Tequila och skrika "Ariba, ariba" eller något liknande spanskt. Det gjordes aldrig och jag fick tillsist skjuts hem så jag kunde fortsätta att tilbringa min lördag natt med att brottas med katterna.

Söndag hm... vad gjorde jag på söndagen? Ja just de det vart vingåker och shopping på hög nivå. Eller i alla fall så pass hög att jag tömde kortet och fick låna pengar av andra(Hm varför händer det alltid mig nu för tiden?) efter det så vart det och åka och fira Seb i efterhand och spela TP. Vilket mitt lag vann eftersom jag är en mäster fuskare och lyckades fixa den vinnande pluppsis(Var snäll och säg inget om att jag fuska). Föresten höll jag på och missa nästan det viktigast med hela söndagen Djurgårdens seger i primären av allsvenskan.
 
Sen kom måndagen och det var bara hoppa på ett tåg till mitt andra hem Örebro. Så nu har jag jobbat mitt första kvällskift sitter här och snart ska bygga frukost. Föresten kom någon och plinga på dörrn så morgontrött i jalingarna hoppa jag iväg och öppna och märkte att det var någon som skulle fixa med våra proppar tydligen. Så att eh hej på dig. Föresten så ringde El Giganten mig för två sekunder sen nu och ville att jag skulle komma på en sista arbetesintrevju.

Aja kafe och mackor får det bli så jag klarar av att stå på mina ben. Så att eh hej då.


Kommentarer
Postat av: Big M

När ska du på intervjun då? För du ska väl åka på den, trots att du "tillfälligt" ;-) vistas i Örebro..?
O klart att du tar jobbet där, om du skulle få det!?! Schneider är inget företag för framtiden... :D

2008-04-01 @ 21:31:42
Postat av: Charles

Nope det blir ingen intervju för mig. Ska försöka söka lite plugg någon gång är väl tanken egentligen.

2008-04-03 @ 02:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0