04.36

Här sitter jag i ett mörkt rum och kan inte sova. Istället sitter jag här och ser på filmen Sleuth. En snygg film med Jude Law och Michael Caine som är väldigt, väldigt konstig och jag inte riktigt tycks förstår. Sett den en gång innan och då bestämde jag mig för att jag inte tyckte den var särkilt bra som film men ändå sitter jag här mitt i natten och ser den igen. Funderar på om man kan komma på någon ny bra bok att läsa. Har ganska nyligen avslutat Jens Lapidus bok Snabba Cash som var riktigt bra lite svårt att komma på vad man ska läsa nu. Lite sugen på uppföljaren "Aldrig Fucka Upp" men känner ändå att den nog får vänta lite grann. Aja det är ju riktigt stora bekymmer man sitter med här mitt i natten i alla fall.





Kommentarer
Postat av: Ester

Tja på dig! Ringde aldrig, som du kanske märkte. ;0)

Kom fram till att vi kan snacka över telefonen eller på forumet med grabbarna. :0)



Lycka till med turneringen!

2008-08-03 @ 14:27:59
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0