Con queso

En vecka i Spanien sa swosch sen var vi tillbaks i den svenska regniga vardagen. Det var en härlig resa som var välbehövlig och jag vill passa på att tacka alla som var med och gjorde den till det den blev. Ett extra tack till Tilda och hennes farmor som har ett utav husen vi bodde. 

Som vanligt så har jag lyckas med ett par missar så som att koppla ur varmvattensberedaren då jag vart sugen på rostade mackor så vi fick duscha i kalla vatten helt oförstående tills någon (Robert) konstatera att det var mycket bättre att ha varmvattenberedaren i kopplad än brödrosten. Lyckades även med att lämna mitt VISA-kort i en bankomat (Ingen är mindre förvånad än jag). Men för en gångs skull så kom jag ihåg att packa med mig mobilladdaren men då missar jag så klart att packa med mobilen. Även kameraladdaren lyckades komma med trotts att jag glömde att packa kameran. 

Men det allra tråkigaste var att mina älskade solglasögon fick vingar och flög iväg. Så nu går säkert någon liten spanjor med dom på och kommer aldrig va förmögen att uppskatta dem lika högt som jag.



Fast jag väljer att se det positiva i det hela. Nu kan jag nämligen börja titta, spekulera och drömma om nya solglasögon igen vilket jag tycker är väldigt roligt . Efter typ 10 minuters tittande så hitta jag flera värdiga kandidater. Fast inköpet av ny kommer få vänta tills nästa sommar och då lär det hinna bli ett bra mycket större urval av exemplar som jag skulle kunna tänka mig att införskaffa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0