Stillsam söndagmorgon!

Det regnar där ute och det känns faktiskt helt okej. Det är ganska mysigt att vakna upp koka sig en kopp te och göra lite hårda mackor med ost på och bara ligga och mysa med katterna. Ett litet bekymmer är att jag glömt mina glasögon hemma i Örebro och pärona mina tyckas lyckats med att gömma min morgonrock som jag älskar att slöa omkring i. Så nu sitter jag här i min lillesysters morgonrock och glasögon dricker te och busar lite med Smilla. Men det kanske är på tiden att lillesyster får låna ut något slags plagg till mig efter så många gånger jag vaknat av SMS här hemma(i före detta pojkrummet) där det typ står"Hej bror! Låna ett par jeans av dig i morse till skolan hoppas det inte gör något=) Puss lillesyster"

  
  

Kommentarer
Postat av: Sis

haha men du vet det är syskons oskrivna lagar ;)

2008-08-03 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0