45 min kvar

Då sitter man på eftermiddagskaffe och surfar runt lite. Snart dags och ta sig ner för att visa ungarna hur man slår nackswing och gör handvolter. Lite trött egentligen men det brukar bli kul när man väl sätter igång. Jäkligt snäll ungar faktikst det är kul. Damparambampbam undrar va klockan är?. Årsmöte? Vadå för årsmöte? Lalalaala, Om man fick va vilket djur som helst undrar vilket man skulle vilja va? Kanske en myrslok dom är rätt häftiga. Usch känner mig så dåsig. Undrar vad det blir för mat idag? Hoppas på kött det vore gott.. Ojdå är klockan så mycket vore gå ut och jobba kanske. Kaffet börjar bli kallt, det suger.. Undrar vad jag gör om 5 år sitter jag här som sport&lek Kalle då också? Om jag har tur kanske jag är en superhjälte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0