Charles Gourméen

Visst är det skönt när man får svar på sina frågor och idag fråga jag mig själv "Kalle varför lagar du aldrig mat?" Sen kunde jag inte riktigt komma på svaret så då tänkte jag för mig själv"Hur svårt kan det vara?" Resultatet? Ja ni ser ju själva och jag fick mitt svar om varför jag inte lagar mat. Charles tycker om mat som har en tillfredsställande smak samt ett oklanderligt utseende. Vilket denna lilla måltid inte hade. Jag tror att det enda jag lyckades med var keson och det är ju ingen jätte bedrift är jag bred att påstå.

Har även hämtat mitt nya tekniska vidunder "Motorla F3". Om ni tänker er Nokia 5110 och så går ni tillbaks säg två år innan, det är ungefär på den nivån denna lur ligger på och jag är väl tillfredsställd med det.. Eller nja om jag någon gång börjar tjäna pengar igen så köper jag mig istället en Iphone.

Sen måste jag få avsluta detta inlägg med lite avundsjuka och tro det eller ej men det är PC ägarna som avundas. För hur snygg är inte den här musen? Fast man skulle ju behöva få tag i åtminstone ett tangentbord i samma design för att det skulle bli godtagbart och ha den fram. Man kan ju alltid hoppas att dom på www.depuz.com tar sitt förnuft tillfånga när/om dom börjar skapas tangentbord och gör dessa tingsstenar till Mac  

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

det ser lite äckligt ut...maten alltså

2008-02-09 @ 11:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0