Den fenomenallé Charlie

Med en frukost bestående av kaffe och semla så sitter jag här nytränad och skriver. Tänker inte säga något mer om går dagens fotbollsträning än att det tydligen har blivit en fin tradition att köpa coca cola och chips efter träningen.

 Men hur som helst så känns det äntligen som att jag på riktigt kommit igång med träningen. Om jag mäktar med att ta mig i genom nästa veckas pass också så har jag uthärdat en hel månad utan att missa en enda träning. Istället för att fortsätta ner så är jag äntligen på gång att gå upp ett par kilon igen. 

Men dessvärre är det ju som så att om något funkar bra så är det något annat som går åt hel*#te och jag måste säga att min gitarr ligger rätt ospelade och som ni säkert förstod på dagens frukost är inte kosten sådär super bra. Det är ett jä*#a moment 22 att bli hel nöjd tydligen.
image152
Föresten så är antagligen en ny liten familjemedlem på väg in. Dom ringde igår från Aspenhills och berätta att dom hittat en liten birma åt oss. Så det låter som det kommer gå en transport till Uppsala på söndag för ett ögonkast på den lilla Joanna

Nu blir det föresten ett väl oförtjänt
bad. Eller det kanske är förtjänt?
Det tog i alla fall på krafterna och
försöka lära mor hur man bränner skivor.



Kommentarer
Postat av: marcus

om va söt liten sak .. haha

men då säger vi så då att vi möts i skolan på fredag över en kaffe .. eller två ;)

2008-02-06 @ 15:22:29
URL: http://fadercuscus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0