Direktrapportering från leksaksaffärn

______________________________________________________________________
Städningen har precis börjat och jag, Sport&lek Kalle ska börja hänga upp shorts byebye

09:43
______________________________________________________________________

sju byxor senare och galgarna tog slut. Nu väntar källaren.
förövrigt kom första besökarna in i butiken

09:58
______________________________________________________________________

Första inslaget i kassan pizzabagarens pöjk köpte plastfigurer

10.04
______________________________________________________________________
Nu är larmning av byxorna klar.

10.11
______________________________________________________________________
Kafferast med halv äckligt kaffe (Får skylla mig själv då det var jag som satt igång kokaren)

10.35
______________________________________________________________________
Då får det vara nog med kaffe. Dags och hoppa ut i butiken

10.51
______________________________________________________________________
Då var uppdraget i källaren avklarat och fotbollsdojorna på plats.

11.48
______________________________________________________________________
Då var det slut, 150 min arbetsdag det var tungt. Gissa om jag blev rädd när jag hitta den här filuren i källaren


12.02

Kommentarer
Postat av: matilda

Aaaah nice header!

2008-02-07 @ 15:03:27
Postat av: matilda

Lätt att vi ska se filmen! På lördag kanske? Tänkte att vi kunde spela spel här då eller något.. emelie fr
örebro kommer näligen. DÅ kan vi kolla på filmen innan ju ^^

2008-02-07 @ 15:36:33
Postat av: matilda

det låter som en date! ^^

2008-02-07 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0