Dumma mig!

Här har jag suttit och sagt att jag är så stolt över att ungarna på brottningen är så snälla mot varandra. Men idag så börjar det med att en unge blir ut knockad och sitter ledsen hos sin mamma hela träningen. Fast det var ju en olyckshändelse eller ska vi kalla det frontalkrock. Men sen titt som tätt så springer fler olika ungar fram och säger till mig meddans dom pekar på en skyldig kandidat att den killen slog mig på.. A just det.  Två ungar sprang och snodde bollen för alla andra under bollkullen så det var i princip bara dom som fick kasta. Tackar vet jag småflickorna i alla fall dom är alltid så duktiga och glada aldrig några bekymmer. Fast det finns en del jätte duktiga killar som inte heller bråkar men idag är jag bara så trött, så eh slut typ

Kommentarer
Postat av: cus

tja.. klart vi kan ta en kaffe någon dag .. så får du träffa gudbarnet me ;)
var ju ett tag sen sist ..

2008-02-27 @ 20:29:24
URL: http://fadercuscus.blogg.se
Postat av: Big M

RISK på fredagkväll...?

2008-02-27 @ 21:28:27
Postat av: cus

haha a, men det går nog bättre denna gång. vi får hoppas på det i allafall .. ja vad jag vet så e det inget planerat mer än att jag ska jobba som vanligt .. men vi kan ju höras på teleflonenich om det .. ;)

2008-02-28 @ 14:05:01
URL: http://fadercuscus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0