En välriktad diss..

till alla förutom mig. För nu när jag funderat lite så har jag kommit fram till att alla tror att dom sysel sätter sig med vettiga saker som att jobba eller plugga eller vad ni nu gör. Meddans det i själv verket är jag som verkligen tar vara på tiden och gör sånt som är viktig som att planerar en indian förklädnad om det skulle dyka upp någon maskerad. Jag tänker till och kollar upp hur jag skulle se ut i skägg istället för att spara i onödan och komma på att det inte vart nåe bra(sen har ju jag lite tunn skäggväxt men det hör inte hit). Det är dessutom jag som planerar en karriär som superhjälte och har redan kommit på hur ansiktsmasken ska se ut.

Så vad tror du att du gör som är så mycket viktigare än vad jag göra? Förhoppningsvis är allt du gör lite viktigare än det jag gör. Alltså jag måste verkligen börja ta vara på tiden snart och gör något vettigt.

image189
Varning testa inte detta hemma. Alla bilder är tagna på en professionell raklöddersmodell som är stylad av en av raklöddervärldens bästa stylister. 

Ps. Det gör jäkligt ont och få raklödder i ögonen. (Jag vet vad jag pratar om  jag har testat nästintill ofrivilligt)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Äsch då, det är ju bara att hälla i lite vatten i den och så är det ju nästan klart! ;P

Herrejösses, detta är nog några av de snyggaste bilder jag någonsin sett! Ta vara på tiden verkar det ju i alla fall som att du gör, kanske inte på ett vettigt sätt, men det verkar i alla fall som du har kul! Och det är ju också viktigt att ha! :)

2008-02-21 @ 16:24:22
URL: http://fiian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0