Gräshoppor och små röda prickar

Oj vad har hänt skriver han inte fyra inlägg i timmenlängre? För alla er som undrar så har jag jobbat två dagar den här veckan och då blir tydligen bloggandet lidande. Men ni skall icke misströsta för än så länge ser vi inget slut på denna arbetslöshets period. Fick ett nej från förvaret där jag nästan kände mig säker på att jag skulle få ett jobb. Hm jag tror jag vore vara mer deprimerad än vad jag egentligen är men hela tiden finns det en känsla att "det löser sig, det löser sig" och typ "att jag är så bra så det är synd om arbetsgivarna som inte anställer mig" och inte tvärtom.

 

Men men om vi väntar och ser kanske vi kommer märka att även jag kan bli förtvivlad och desperat(kan alltid hoppas, det vore ju trevligt med någon slags reaktion tycker man). Men hur som helst så är allt fint med mig trots allt, har lite brist på inspiration bara men det är sånt man brukar trilla överlite titt som tätt. Ne Adam 7 år får avsluta denna natt med att svara på frågan om "Är det bättre att vara singel eller vara gift".

 

Jag får huvudvärk då jag tänker på sånt. Jag är bara ett barn.Jag behöver inte sånt krångel. (Adam, 7 år)

 

 Bra mycket visare än en annan den där Adam(nästan Gandalfvarning på honom)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, det är ju faktiskt hemskt när det inte kommer upp 4 inlägg i timmen! Skärpning nu! =P

2008-02-16 @ 12:14:17
URL: http://fiian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0