Jag är lite bättre än dig...

är en rätt kaxig öppningsrubrik men antagligen helt osann tyvärr. Fast det är klart det beror ju på vem du är? Du som läser alltså. Är du Arvid Gren så är det ganska jämt skägg får man väl säga.

Men hur som helst har jag all anledning och vara lite stolt över mig själv. Gick upp klockan 07.30, jag har vart på gymmet och jag har även vart ute och sprungit i en alldeles förtjusande vacker vårdag. Men det är tar inte slut där jag har dessutom lagat mat och då menar jag lagat mat. Inte som jag brukar göra ta en skål hälla lite fil och trams i den och döpa den till lunch.

Nä mycket mer avancerat än så. Jag har gjort pasta den blev som man så snitsigt säger "al dente". Super Mario skulle vart avundsjuk. Sen till dessa utmärkta snabbmakaroner serverades det hamburgare som var utsökt delikat. Hemligheten bakom att lyckas i köket med denna typ av matlagning är att lägga ner extra mycket kärlek i matlagningen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

egentligen är väl alla bättre än dig..på något. Det beror ju hlet på, eller? Men sedan att du skrev lite innan tycker ja tyder på en hel del osäkerhet. Haha. Jag läser dig som en öppen bok. Fast vem läser inte en öppen bok? Tur att för dig att Ja kan läsa. Vad snurrigt detta blev. mest för att ja är trött och ska sova. SÅ du Cal, vi hörs. Go'natt

2008-02-12 @ 22:51:40
URL: http://negern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0