Jaha där sprack den..

..tänkte jag när jag var och träna fys med brottarna idag. Mitt självförtroende hade växt till sig till en stor fin rödballong men som en sylvass nål kommer brottarpasset och hade sönder min fina ballong. Jag hade fått för mig att mina två bra veckor skulle ha förberett mig inför detta mördarpass men se där hade jag fel och nu sitter jag här igen som en bruten man/pojke och känner mig liten och klen.

Det gjorde ju bara saken värre att jag är en så korkad optimist som tror på fullaste allvar att jag lätt skulle orka med ett pass med fotbollen efteråt. Nu var jag ju med och träna med fotbollen också men insatsen var väl sådär. Hur som helst så är det trevligt och vara tillbaka på hemmaplan (brottarlokalen) och det var skönt att ha en stund emellan träningarna så att jag han basta och ta det lite lugnt och funderar över det som är viktigt i livet, så som vänstertrafik, vad det är som gör ostbågarna godare 24 timmar senare och varför dom sluta göra vanilla coke.

Mindre roligt inlägg men sen så har jag ju gått från att vara en oseriös pojkvaske som bara skriver en massa skit till att bli en högkultiverad och intellektuell person som bör betraktas som en god förebild för dig och dina medmänniskor eller något sådant typ.. Kanske? Eh sak samma god natt! 



Kommentarer
Postat av: Charles

Känner att du har hängt upp dig lite på detta med vanilla coke ;)

2008-02-01 @ 08:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0