Aaaaahhhh

Varför går inte Carl upp när klockan ringer?
Klockan ringde vid 09.30 men ändå lyckades
inte Carl ta sig upp innan klockan blivit 12.
Jag som hade saker och göra. Ser ut som
att dom får vänta tills imorrn. Får trösta mig 
med mitt kaffe. 

Efter gårdagens misslyckande med mitt CV
så vart det en del fixande under natten så nu har
misslyckandet blivit ett omisslyckande. Får se vad 
man lyckas få gjort på dagens lista.

  1. Fixa breven till jobbansökningarna
  2. Skicka iväg alternativ gå iväg med breven
  3. Gå upp till Sport o lek och få mitt arbetarbevis
  4. Träna
  5. Ta hand om köket  
Ser redan att det kommer bli problem att klara av alla 
punkterna men men det löser sig, det löser sig. Men
huver som haver kaffe var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0