Challedinho!

Alltså jag upphör aldrig att förvåna mig själv. I kväll har det vart träning i sparreholm och alla som känner mig vet att jag inte är någon vidare värst bolltrollare och skjuter ungefär lika bra som en fyraåring"om inte fyraåringen skjuter bra för sin ålder, då skjuter jag sämre". Det finns ett citat som brukar användas flitigt om mig och fotboll "Ska han göra mål måste han springa in med bollen". Huver som haver kan jag inte säga att jag var så mycket bättre den här träningen i jämförelse med förra men som alltid på något egendomligt sätt så rullar bollarna in för mig ändå. Det är helt sjukt står aldrig rätt springer aldrig rätt och passar aldrig rätt men ändå ska jag alltid lyckas göra mål. Men ingen ska nu tro att jag hänger läpp för att jag inte är bäst på plan på träningarna för nog banne mig är jag den gladigaste sämste spelaren på plan.

Men men som en duktigt idrottar så tänker jag i alla fall på min kost så här efter träningen. Så jag och coachen och en spelare till stanna till på Statiol på vägen hem och köpte varsina chipspåsar och två litrar Cola. Så nu sitter jag här hemma och trycker i mig allt det där nyttiga som chips och coca cola innehåller. 
image131
Föresten så visar den här bilden vad som händer om man 
solar solarium med ansiktsmask. Inte att rekommendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0