Då var de gjort

Det är en trött men nöjd Charles som sitter här och skriver.
Knattarna var snäll och hela träningen flöt på bra. Endast en gråt
attack alla träningar med mindre än 5 gråt attacker är bra träningar.
Men nu är jag helt slutet. Har firat min mor som fick en Ipod nano i
present (är mycket avundsjuk). Går dagens fotbollsträning har satt
sina spår och just nu röra jag mig som en sjutioåringen. Även gymmet
har satt sina spår i bröst och armar(ställen som jag för övrigt inte ens
 visste att jag hade muskler på) Men men nu blir det en bit tårta till och 
framför allt en kopp kaffe till sen ger jag upp.

Klockan nio i morgon också då? Jag är en riktigt
optimist antagligen kommer jag inte komma upp innan typ
så här liksom eh kanske senare. Men så att eh hejrå

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken tur att det bara var du som brast i gråt!

2008-01-23 @ 20:19:57
URL: http://pimmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0