Det här vore du göra!

Gå in på http://www.voolife.com/games/quizz/ och gör ett "Hur synd är det om mig test".
Det var tydligen 29% synd om mig vilket jag inte riktigt förstår för jag tycker inte det
är ett dugg synd om mig. Men det är väl för att jag klicka i att jag jämt blir missförstådd.
Men jag menar det är väl inte synd om mig för det. Det är nästan rätt åt mig eftersom jag
i princip nästan alltid är nöjd. Men gör testet och berätta gärna hur synd det är om dig så
kan du kanske få en kram om du förtjänar det och ni som väntar på veckans Gandalf
får vänta ett tag till. För den som väntar han gör bäst i att sitta ner 
image92

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh fy sjutton, 41% synd om mig! Inte för att jag lan hålla med om resultatet, men ändå! Har jag gjort mig förtjänt av en kram då? :D

Kramkram Sofia!

2008-01-20 @ 15:00:18
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Dala

Det är min själ 39% synd om mig. Jag har förmodligen aldrig mått bättre, så jag får väl skylla resultatet på min fars uppmuntran som syns i veckans gandalf ^^

2008-01-20 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0