En timme kvar!

Inte lång tid kvar sen börja träningen med hundra små brottarknattar.
Ni kan tänka er hur det kommer se ut när en blond sak står och försöker få lite
respekt utav massvis med små knattar storlek knähöjd som springer runt 
och skriker. Jag tror dom kommer nonchalera mig totalt under hela 
träningen. Jag menar det är ju lite svårt och vara den där arga killen
när alla knattarnas föräldrar sitter bredvid och kollar(jag skulle nog i alla
fall få problem med att vara den där arga killen, det känns så mesigt när jag är arg). 
Jag kommer komma hem som en bruten besegrad hjälte och ta en storbit utav 
mammas födelsedagstårta och tycka väldigt  synd om mig själv. 

För övrigt har Tilda och William fått lägenheten såld(Jippi) och jag har fått
nej från två jobbansökningar(inte jippi). Jag gick aldrig till gymmet(inte jippi)
Jag har ätit frukost idag(jippi) Jag har fått tag på nya Kinga idag(Verkligen jippi) 

Men hur som helst börjar det väl bli dags och packa den där väskan och trilla ner 
till hammarvallen. Har jag inte skrivit något innan klockan tolv i natt så har det troligen
inte gått så bra med träningen och jag har hamna på något obehagligt sjukhus. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0