God morgon världen!

Alltså när jag vakna i morse funderar jag över att jag är inte så jävla bra. Jag har haft ett mål inför den här dagen och det var att komma upp innan klockan tio ni förstår ju hur det gick.

 Men det gör inte så mycket för vad man än säger så är jag ganska nöjd med mig själv emot alla odds. Eller nöjd och nöjd jag trivs väldigt bra med mig(det är ju tur det eftersom det är jag som spenderar mest tid med mig). Jag vet inte om jag har något speciellt jag menar jag är kanske inte världens roligaste, jag är ganska slö, definitivt inte överdrivet smart och jag har en viss tendens till att gör bort mig. Men ändå så gillar jag mig. En skön go kille som glider runt dricker kaffe och försöker vara någorlunda snäll när orken finns där. Tänker ofta på att förbättra sig men händer inte så mycket. Snacka vilken självgod kille men jag gillar faktiskt inte bara mig själv. 

Morgonens outfit
image69
Morgonens outfit består av
Jalingar: (Björsaborg)
Glasögon: (Tiger of Sweden)
Täcke: (okänt märke)
Nu hade jag även tänkt va lite mer självgod.
Titta igenom bilderna jag lagt upp på mig än
så länge och jag ser ju så dryg ut hela tiden så 
nu får vi plocka fram några leenden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0