Härlig överraskning!

image14
Gissa om man blir glad när man går ner för att avsluta dagen med en sista koppa kaffe och lite nattmackor och så hittar man den här ståtliga bakelsen i kylskåpet. Prisa mamma är det enda jag kan säga.

Hur har dagen gått i övrigt då? Man får väl säga
nja sådär. har misslyckats med att få iväg min 
jobbansökningar eller alla förutom en som är
skickad till dialect. Men alla papper är klara så
det är bara att skicka iväg dom som åter står
så vi kan bocka av att det är klart i alla fall.
Har jag tränat då? Jajemänsan en bock där
också. Vart i sportis fixat papperna inför AF imorrn? 
Även det kirrat lyckades till och med att vara där när 
farsan skicka min lön till Jonte Kytölä mor istället för 
mig.  Hoppas dom fick ordning på det där för jag lär inte
 få någon mer lön på länge nu. Hur gick det med min fasa
disken då? Jodå när mor kom hem då vart det en jä*** fart
på mig. Har ju trots allt lovat att hjälpa till mer här hemma.

Så då kan vi summera dagen med
image16
Ett misslyckande idag också inge vidare får bli skärpning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0