Hjälp! Jag måste va väldigt konstig.

Det är nog något allvarligt fel på mig, har jag i alla fall fått för mig. Under natten som gick kunde jag inte sova satt och glodde massa på internet för att underhålla mig. Helt plötsligt så surfar jag förbi ett par fina espandrillos och börja drömma om sommaren. Sen helt från ingenstans börjar jag fundera "Vart f*n är mina espandrillos" Går ut och ställer mig och börja leta i boden iförd jalingar, jacka och tofflor (Tillägg det regn som f*n ute). Står säkert där ut och letar i tjugo minuter och blir väldigt besviken när jag inte hittar dom.

Så går upp på rummet och sätter mig vid datorn igen. Efter kanske tio minuter så kommer det som en blixt från klar himmel eller vad man nu brukar säga "Just det den svarta väskan jag hade i somras" Hittar den under garderoben och mycket riktigt så hittar jag det jag sökt. Jag känner hur en inre frid sprider sig inombords och nu kan jag gå och lägga mig och sova utan något som tynger minna sinnen.

Och vad har vi lärt oss utav det här? Jo att han som söker det är han som letar.

(Ps. min far vakna lite besviken idag då han hade drömt att han hade en traktor som blev stulen. Jag förstår verkligen hans besvikelse. Tror att traktorn var röd har någon sett den kan dom ju höra av sig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0