Konfunderad

Jag vaknade rätt förbryllad i morse. Jag har drömt att jag fått frågan hur gammal jag är och det tog mig nästan hela natten att svara på den frågan. Men tillsist tror jag att jag kom fram till att jag var 21 vilket ju inte stämmer så vad tror ni har jag drömt om framtiden? Spelar egentligen inte så stor roll efter som jag inte kommer ihåg så mycket och det inte var så spännande. Dock så dagdrömmer man ju lite om framtiden och sommaren tågluffen ska ju bli riktigt nice och om det nu för en gångs skull kan bli lite väder här hemma så man kan hänga på stranden och spela lite volleyboll och lyssna på Sugar Ray.

Men men nu ska jag fortsätta min dag i den härliga morgonrocken och försöka "lägga rabarber på en kaffe"
image130
(Okej det börjar bli tjatigt, Det var den sista på ett tag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0