Ligg inte där och slö..

.. sa jag till mig själv och gick upp vid kvart i tio. Ännu en gång har vi klart morgonens mål och tagit oss så långt att vi nu sitter här och skriver med just det en kaffe när tillhands. Dåså snart blir klockan elva det betyder att jag ska ringa på ett par jobb och med min optimism så är jag väldigt förväntansfull och tror självfallet att jag lätt kommer få alla dom jobb jag söker, frågan är bara vilket jag ska välja. Om det nu skulle vara någon motförmodan som inte skulle ge mig ett jobb så får dom skylla sig själv att dom missar en utav världens bästa arbetar. 

Annars så hoppas jag på att fösa iväg den här kroppen till gymmet för att trycka ner mig lite grann på jorden igen och visa att jag egentligen inte  är bäst i världen på riktigt. Sen så ska väl mina fotbeklädnader styra mig upp till AF också *suck*. Men då när jag ändå är på stan kan jag ju i alla fall gå förbi Ica och köpa senaste King. 

Dagens outfit
image100
Har ni sett en seriös dagens outfit
och jag som trodde att jag inte kunde
vara seriös. Hur som helst jag har på mig
T-shirt:Disel
Dubbelknäppt cardigan: Filippa K
Jeans: Denim Circus



Hissa och dissa
Nä det är inget konstan jag kommer och köra med att jag hissar och dissar var dag här på bloggen. Men för att över huvudtaget dissa något så måste jag anstränga mig lite. Det som ska hissas och dissas idag är accessoarer.

Vi börjar med hissningen och jag skulle vilja hissa kaffemuggen även om nu inte alla säkert skulle vilja slänga in kaffemuggen i fliken accessoar. Men själv så tycker jag att en person som står med en kaffemugg kan höja sitt anseende ett snäpp. Men kaffemuggen gör ju inte hela grejen men kan va en bidragande faktor till helhets intrycket.


Sen skulle jag vilja dissa min kära gitarr. Innan en spelning så är man mycket noga att varje hårstrå på huvudet ligger rätt och att alla naglarna är klippta, klädseln är uträknade i minsta detalj men allt det är gjort förgäves då man inte tänker på att sen ska gitarren hängas på och den kommer med största sannolikhet att krossa alla förberedelserna till små kaksmulor. 



Som alltid med mina inlägg så är dom
osammanhängande och svåra att förstå
men det är så det är förstår ni. Ha en fin dag

Med en mörk röst säger kalle "Hej då"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0