Lördag söndag

Då börjar denna helg närma sig sitt slut stör mig inte så hemskt mycket. Man får ju trots allt sova ut i morgon också. Helgen har vart toppen fast börja lördagen med att jobba lite det var inte så där super men efter  jobbet så gled jag upp till Arvid och käka lunch. Det blev en härlig räkstubbe för tunnbrödsrullarna var slut.
Väl hos Gren så spela vi lite guitar hero och tog det lugnt. Sen helt oväntat så trillar Bobban in från ingenstans. Då beslöt vi oss för att nu kan vi inte vara kvar så vi tog vårt pick och pack och drog bort till Micke o Petras boning där det bjöds på kaffe och kladdkaka. Sen var det bara o visa vem det är som äger den här stan på Wii. Tydligen till min förvåning så var det inte jag.
Där efter åkte poker folket till sin turnerin g och jag drog min kos hem och fortsatt med att trycka i mig mat. 

Efter en grymt bra lördag vaknar man upp vid en så där klockan två söndag eftermiddag och frågar sig själv"vad denna dag kommer bjuda på då?" Det skulle inte dröja länge innan jag visste. Prata med Cus på datorn och vi kom överens om kaffe. Därefter ringde Dala och berätta att han Petra och Qwizten inte hade något o göra. Så det blev (starkt)kaffe och barnröj hemma hos Cus. Theo och guddottern var värsta vandalerna, lyckades stöka ner hela vardagsrummet med massa toys. (Tåls o säga att trion St. Qwizt, Dala och Carlos inte var helt oskyldiga heller till röran men nästan. 

               (Theo)                   (Theo)
            (Theo)         (Theo)           (Theo)

Alla bilder som är märkta med (Theo) under sig
är Theos bilder. Det går framåt inga fingrar framför
 linsen längre=)



Kommentarer
Postat av: Dala

Jag är den lite bättre klossbyggaren

2008-01-16 @ 19:23:13
Postat av: Charlie

Den lite större bäbisen som vi andra säger^

2008-01-16 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0