Segmötet, besvikelsen och överraskningen!

Fast ska börja och säga att jag är nöjd med mig själv att jag tog den här kroppen till gymmet även fall mitt psyke får lida f#n för det. Jag skulle inte ens kunna ställa upp i fjädervikt längre.

Men men efter det så blev det segmöte på AF riktigt segt var det och vet egentligen inte om det gav så mycket. Men dom som jobbar där är i alla fall trevliga och jag tror att jag skrivit upp någonstans att jag gillar snälla människor. Sen kom dagens stora besvikelse gick till Ica för att leta rätt på min tidskrift men vad i he#*!te den finns ju inte. Har sett fram emot och komma hem och koppla av med att läsa lite King och dricka kaffe.

Men men träffa Emelie och Nathalie i Violingången så jag haka med dom hem till Emeli och tog en kaffe och tog en titt på nya lyan. Det var trevligt.

Nu åter står det bara en sak och det är att ta sig till Sparre för att visa vem det är som fortfarande är lika dålig på fotboll. Jag pratar om mig själv om det är någon som undrar. Nu när jag tänker efter kanske jag pratar med mig själv också, hm. Nä nu tappar jag tråden och skriver det jag tänker så det är nog dags att sluta.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej det var ju precis det! :D Den där bilden är ju från den festen där ni förklarade hela komceptet om kärnan! :D
Krams!

2008-01-22 @ 16:52:44
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Petra

De plockar tidningar på tisdagar och torsdagar på ica så den bör finnas senast imorgon. Har för mig att den sitter framme på ett av ställen och inte i hyllan, där vid tidningarna. TÄnk ställ, INTE hylla när du letar så ska det nog gå vägen imorgon! =)

2008-01-22 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0