Teknologins Furste

I dag tog undertecknad ett beslut av väldigt stor betydelse. Jag tog ett beslut som kommer att ha inverkan på min ekonomi i framtiden. Jag har nämligen en tendens att köpa dom "trendigaste" och mest högteknologiska produkterna som mobilmarknaden har att erbjuda. Det bruka bli väldigt påkostade köpa, Speciellt då jag märkt under årens lopp att jag förbrukar dessa ägodelar väldigt hastigast.

 

Så mitt beslut nu när jag behövde inhandla en ny mobiltelefon(igen)var att köpa en som kostar 300 istället för 3000. Nu kommer den sakna diverse trendiga funktioner som vi alla är så förtjusta i som mp3spelar, Kamera, Internet, Färgdisplay, Bluetooth, Radio, Å Ä Ö etcetera. Det är nästan lättare och räkna upp listan över vilka funktioner som finns så som Vibration, Polyfoniska ringsignaler, Högtalarfunktion och batteri. 

 

Men något den har gemensamt med mina tidigare telefoner är att den har ganska snygg design och det är ju trots allt viktigast. Man vill ju inte behöva skämmas var gång man blir tvungen och ta emot ett samtal(Vilket viktiga personer som jag gör mest hela tiden) 

 

image132


Kommentarer
Postat av: raz

hahaha.
jag hade en sån redan förra året. helt suverän. kan ta emot samtal å ringa med den. glöm sms om du vill kunna läsa dem....

2008-03-07 @ 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0