Varje dag med kaffe är en lyckad dag

Grymt ont i kroppen idag efter att spelat innebandy igår. Jag måste va hatad efter den matchen, spela så dåligt o göra så många mål är oförskämt. Den här dagen börja med att hjälpa mor och köra grejor till tippen lagom kul men måste ändå göras. Efter det vart det en tur till Sparreholm för att hämta en tillfrisknad Tilda och dra en kaffe på Violen med Sebbe o Kvarna. Kaffet och sällskapet var trevligt så får säga att jag är nöjd med dagen så långt. 

Efter det var det hem uggla framför datorn och prata med Tilda om roadtrip i sommar kommer bli grymt kul. Det viktiga är bara att hittar en jäv***t ful bil som inte går sönder så löser sig allt. Har märkt att det är inte så himla bra att inte ha något jobb och fasta rutiner sitter här vid klockan nio och kommer på att jag inte ätit något idag och jag har redan gått ner så att det räcker för det här året .


Kommentarer
Postat av: matilda

Haha du.. ju finare bilen ser ut (även om den bara kostar ett par tusen) så kan vi ju få mer pengar för den i Spanien. Och då kan vi festa ÄNNU mer där.. så vi kanske ska ha en åtminnstone.. halvfin? iallafall?

En sån Chrysler Voyager tycker jag verkar helt perfekt. Fattar inte varför folk säljer dem så billigt!

2008-01-11 @ 11:14:54
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Kallerormen

Nja kanske men bara kanske. Jag ser allra helst att den är jätte ful ändå^^

2008-01-11 @ 11:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0