Vart ska man börja?

En händelserik dag min allra första dag som arbetssökande. 

Fast dom första timmarna kanske inte är så mycket att hurra över.

Börja min dag vid 10.40 med att typ ligga och läsa i typ 3 timmar.

Kanske inte så optimalt när man har saker att ta tag i.

Men får försvara mig med att det är en bra bok Scar Tissue

 

Min frukost har jag ju redan visat upp. Den varade ungefär  

i 3 timmar framför datorn. Suttit från 13.40 till ca 16.40

ätit frukost och surfat runt på internet läst diverse saker.

Där efter så blev det att gå upp på stan och lämna tillbaks 

skorna jag inte skulle ha från affärn. När jag kommer hem

så visa det sig att min mor har lyckats köra fast med bilen

vid våran parkering. Så då var det bara börja använda dom små

där uppe i huvudet. Tillsist kom jag på en lösning som höll.

Jag sa till mig själv "Vi ringer Robert" och som alltid så

kommer Robert med lösningen på mina problem eller nästan alltid

ibland är han ju faktiskt orsaken^^

 

Efter detta så tackar vi Robert för hans tjänster och jag

drar iväg till gymmet för första gången i år. En riktigt

besvikelse och ställa sig på vågen och se hur mycket man

tappat sen man var hyfsat tränad i alla fall. Men trevligt och 

oväntat så träffar  jag David där så vi träna lite och snacka 

strunt som vanligt.

 

När jag kommer hem från gymmet så hittar jag ett missat samtal

på telefonen från ett numer jag inte känner igen så jag ringer upp

och får reda på att nu ska jag tydligen bli tränar för brottare två dagar

i veckan. Där kom överraskning numer 2 tänkte jag. Ska bli kul när

det väl kommer i gång nu när man har tid till det.

 

Men fy mig för jag har nämligen inte börjat med uppdateringarna

av mitt CV. Men det löser sig, det löser sig hur som helst. 

Nu kan jag ju använda den här långa natten till något.

 

                                        

Dagens:        Hjälte           Överraskning         Misslyckande         Överraskning nr.2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0