"Fin" besök från Flen i Örebro

Jaa igår var det onsdag och som vanligt så betydde det utgång för lille Carl. Så jag sa till the Tobb när vi var på väg hem från jobbet att han skulle släppa av mig stan. Sagt och gjort och så styr jag min kos mot Pitchers där Rob, Cus och Kenny vänta på mig. Grymt roligt och den bästa nachotallricken jag ätit på år och dar. Men hur som helst så slutar det med att Kenny blir The fylletratt numbero uno så man får slänga upp honom över nacken och knata med honom runt hela Örebro. Väl hemma får killen världens idé när vi försöker få honom och nyktra till ute på balkongen(Jag vet jag kastar mig ut genom balkongen). Lite paff blev man men ungefär efter det gav jag upp och gick och la mig och lät andra hålla ställningarna.





    
   
                                     

Kommentarer
Postat av: matilda

Kalle-gay-pose

2008-07-11 @ 16:12:14
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: Charles

Man gör sitt bästa^^

2008-07-12 @ 00:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0