Tillbaks i verkligheten

Har haft en minisemester nu i helgen kan man kanske kalla det. Emot alla odds så fick jag ledigt på fredagen och kunde åka iväg med vänner på en liten gbg-tripp. Men det satt långt inne att få ledigt eftersom vi var kort om folk på jobbet. Så hängde på att det skulle va hyfsat lugnt och inte trilla in för mycket grejor. Men det hela blev lite knepigare då en kollega bestämde sig för att gå och bli sjuk och en "gubbe" som inte fick beviljad ledighet helt plötsligt behövde VAB:a. Men som tur var så hade jag en snäll TC så jag kunde få vara ledig i alla fall.

Men men hur som helst så var det en rolig helg bestående av konsert, festande, nöjesfält, shoppande, bort supna grejor(inte mitt fel, fast jag beskyller ingen heller), badande och annat allmänt flummande. Men men slänger upp lite bilder istället

 yes 
   
    
  
    
  
  
 
Inför spökhuset var vi tvungna att ta en attraktion som skulle se till och stålsätta oss.
Titta på egen risk men det är en mycket MYCKET obehaglig film.




Kommentarer
Postat av: J

"ska man hoppa av i farten"

2008-07-30 @ 19:17:37
URL: http://alphonse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0