Charles dissar

Här kommer en dissning igen och som oftas så har det att göra med kaffe. Jag har dissat Flens caférnas kaffe men det är löjligt att jag har dissat det i jämföresle mot vad jobbets kaffemaskiner spottar ut. Det är något helt annat än kaffe som man får om man tycker på knappen som det står kaffe på. Det påminner väldigt mycket om något som inte smakar så gott. Detta upprör mig för att jag trots detta inte kan sluta att gå och fylla på min mugg med detta rävgift. Det är en befrielse att komma hem och slå på lite äkta java.

Kommentarer
Postat av: Big M

Håller fullständigt med dig! Kaffet på Schneider Örebro smakar dynga! Men som tur är så slipper man ju det nu... och jag kan avslöja att magen är rätt nöjd med det. Förut (när man var kvar på Schneider) kunde jag bara dricka en kopp kaffe om dagen och trots detta slog magen volter och avföringen, ja den var inte som den borde... :D
Men nu - trots 4-5 koppar om dagen så mår magen hur bra som helst!!!

Kalle! Var rädd om din lilla mage!
Förresten - kanske vore nåt för de fackliga (Stefan o lillebror) att ta upp med arbetsgivaren så att ni kan befrias från giftet nån gång...

2008-03-26 @ 20:38:20
Postat av: Charles

Helt sant dom vore ju värna om personalens bästa eller hur?!?=D

2008-03-26 @ 21:02:07
Postat av: Cus

thats life at work carloz .. bara gilla läget eller ge fan i att dricka kaffet på jobbet :P

2008-03-26 @ 22:02:02
URL: http://fadercuscus.blogg.se
Postat av: Dala

Kaffe är ju arbetets livsblod, utan det stannar allting.
Sittstrejka i väntan på en espressomaskin? Är det nåt vi tror på?

2008-03-27 @ 17:55:20
URL: http://dalajr.blogg.se
Postat av: Troyse

haha ookej XP det ser.. haha.. aa kul ut hahaahha

2008-03-27 @ 23:42:27
URL: http://trooyse.blogg.se
Postat av: matilda

Imorgon ska vi spela spel hos oss "the urban jungel". Har du tid? Och lust?

2008-03-28 @ 11:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0