Helt knasigt

Är det någon mer som har fått ett mail från svedimf (Svenska delfin-i-människokropp-förbundet)? Dom verka i alla fall hela knasiga tycker jag. Dom jobbar för rätten att människor ska kunna operera om sig till delfiner vad jag förstår det som. Lite otäckt om man frågar mig och dom är för att människor ska få "älska" med delfiner om delfinerna själva är med på det. Man får väl tycka som man vill men då har jag banne mig rätt att tycka att det låter väldigt mycket med obehagligt.

Men för att prata om något annat så är det en väldigt sentimental liten Carl som sitter här och skriver. Idag så har jag gjort mitt sista pass som brottartränare för nybörjarna och sista träningen i fotbollslaget och i morgon blir det sista passet med dagisbrottning. Det är riktigt jobbigt och lämna tränar grejen det har varit så givande för mig att se hur ungarna har utvecklas och se dom göra saker perfekt som dom säger "Det är för svårt" och "Det där kommer jag aldrig klara av". Brottarlokalen har alltid vart min hemmaplan(Hör nu hur sentimental jag är) Det är jobbigt och lämna fotbollen också även fast jag med snälla ord är en medioker fotbollsspelare men det har vart ett riktigt skönt gäng och man kommer sakna träningarna. 

Men nu får jag skärpa till mig och bete mig lite. Kanske lite sent att skriva om helgen som varit men den har vart riktigt nice. Det var jag och bandet en helhelg mycket repa som gick utmärkt bra. Men det var inte allt eftersom vi är ett gäng väldigt coola men framförallt hårda killar så spendera vi lördagen med att titta på melodifestivalen och dricka öl(Somliga "Cider" nämner inga namn)

image219
Vart tvungen att vissa dom fina blommorna jag fick från brottarungarna. Det var nästan så att sten hårde Carl fick en tår i sitt öga... Jag sa "nästan"

Föresten hann jag nämna i allt att jag har fått jobb?  


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ooh, grattis till jobbet! Vad kul! :) Vart har du fått jobb nånstans då? :) Hoppas det går bra och att du kommer att trivas! :)

2008-03-19 @ 00:25:36
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Sofia

Aaaahaaa, vad kul! :) Så flen blir alltså helt tomt snart? :D

Åååh, attans! Känner du han gammelsmurfen?? Kan du inte hälsa och fråga om han inte kan beställa lite sommar i stället då? :D

2008-03-19 @ 12:38:43
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: farmor

Grattis till jobbet!Känns väl skönt.Men du vad ungarna i brottningen skall sakna dej.
Kram från Farmor och farfar.

2008-03-19 @ 18:30:46
Postat av: matilda

Naaaw..

2008-03-20 @ 09:53:19
Postat av: Matilda

Glad Påsk vännen!

2008-03-22 @ 13:26:09
URL: http://pimmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0