Vad hände?

Ännu en måndag morgon som till skillnad från normalbild tillbringas ner i affärn med en frukost bestående av köttbullemacka och kaffe.

Ni kanske har märkt att jag är ganska seg på att uppdatera nu för tiden vet inte varför egentligen för det händer ju lite grann nu egentligen. Jag har t.ex. fått tag på jobb som jag tackat nej till, jag väntar svara från två olika jobbansökningar. Dessutom så har jag tillbringat än lördagkväll med bandet(Hårda killar) och titta på melodifestivalen och förtärt öl mer rock ´n roll än så kan det ju inte bli.

Fast frågan återstår. Vad hände egentligen med Veckans Gandalf?!? Inte ens jag vet, han dök aldrig upp igår och det är mycket pepigt.

Förövrigt så har jag gått ner 10kg sen jag slutade lumpen vilket känns ganska konstigt.

Aja tjingeling


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker det var jäääkligt dålig stil av Gandalf att inte dyka upp! Hur ska man klara en hel vecka utan några visdomsord liksom!? Funderat på att skaffa en ersättare kanske? :D

2008-03-17 @ 21:08:31
URL: http://fiian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0