Att supa med sina farföräldrar!

Vad är det för rubrik egentligen? "Att supa med sina farföräldrar!" Aja hur som helst så misstänker jag att det kan bli ett lite rörigt inlägg p.g.a. att jag befinner mig i fina flen samtidigt som min vinsyster är här. Men vart ska vi börja den brainstorm? Hm knepigt det är fyra dagar sen sist och jag minns inte riktigt vad jag skrivit av mig redan.

Aja vi börja väl från igår, det har säkert inte hänt något intressant ändå innan det... eller jo, men det orkar jag inte ta upp i alla fall.

Hur som helst var går dagen himla nice faktiskt men innan vi ska gå in på det som var nice så ska vi ta det som var lite mer åt det pinsamma hållet. Jag var nämligen ute och sprang direkt efter jobbet och när jag lider som mest och dom ända tankarna som transporterar sig i kraniet är i stil med "F*n vad bra du är" eller "Du är mr. kondis ingen kan ta dig". Typ tio sekunder efter jag på börjat dom tankarna så kommer en liten tjej som inte ens är en tvär hand hög och löper om mig som någon j**la Ms.Magic eller något.

Men jag tänker i dom tankarna att det var säkert nästa Sanna Kallür som sprang om mig så det må va godkänt ändå. Men pinsamheterna slutar inte där för när jag väl sprungit klart och kommit hem så lägger jag mig duktigt på gräsmattan och stretchar loss. Efter det så är det bara och kliva hem tänkte jag och öppnar porten och går fram till dörren och sliter tag... Men nehe det var tydligen låst då får jag väl plinga på...

Tänkt och gjort samtidigt som jag märker att namnet som står på brevlådan är inte "T.Lunjgkvist" utan snarare mer i stil med "Kruwaztichmentisch". Så snabbt smiter jag där ifrån och tänker att det är ju tur att ingen sett mig i alla fall. Men som alltid när jag gör pinsamma saker så är det ju någon som noterat det och lika så den här gången då "tant" Emelie sitter på sin balkong och spejar över grannskapet.

Eh jag pallar inte skriva mer om den nice kvällen så kom efter alla pinsamheterna det räcker att säga att den var bra. Så nu hoppar vi istället till idag då jag tagit mig hem till fina flen. Min mor och far Mustaschen har flytt land så jag, mina farföräldrar ochstoresyster har  tagit och ockuperat sveavägen. Man kan ju säga att farmors mat och min mat är från två helt olika världar. Min pasta aldenté är inte så mycket och kom med när hon lagar trerätters. Men hur som helst så har det druckits duktigt utav ädla dryckerna(och ja trotts min första bakfylla så dricker jag fortfarande rödvin). Förövrigt så var det pilatesboll tävling mellan mig och syrran och gissa vem som vann? Jo tackar vet jag att min 4,någonting s var lite längre än syrrans 2,9s så just nu ser jag mig själv som kung pilatesboll.

Men men nu tror jag det är dags och lägga sig och jag är väldigt lycklig för denna helg har jag lyckats sno tillbaks mitt älskade pojkrum. Men men nu kommer lite mobiltelefonsbilder ha en nice helg nu ketjing



 
En onyktrare famor än genomsnittet
som försöker sig på en mindre lyckad
uppvisning på bollen. Men hon är bra
cool ändå

En slagen storesyster. Det är inte helt
enkelt och tävla med lillebrorsan i
ballanslekar

En tystlåten farfar som nog tänker
"tala är sliver och tiga är guld"

En stålfarfar och en superframor

Till skillnad från sin ena storebror som låg
bakis på första maj så var en lillesyster ut
och gick majtåg och var tydligen inte rädd för
att säga vad hon tyckte(Min syster längst till höger)


Hennes smarte storebror testar istället och köra huvudet
i skannern... och nej jag kan inte svara på varför.

Kommentarer
Postat av: Big M

Vet inte om JAG skulle ha skrytit om jag vann en tävling som innefattar pilatesboll!? :P
Verkligen manligt må jag säga! ;-)
:D

2008-05-10 @ 10:01:13
Postat av: Dala

vann du pilatesbollningen? oh snap, du är helt enkelt lite häftigare.

och varför stoppade du huvudet i scannern?

2008-05-11 @ 11:56:52
URL: http://dalajr.blogg.se
Postat av: Anna

Hm... Hade jag vetat att vår tävling skulle publiceras så hade du fått gå många ronder med mig. Eller iaf tills jag vunnit..

2008-05-11 @ 21:27:17
URL: http://annaspekulerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0