Det är aldrig kul med sånt man vore

Typ som att sova. Skulle egentligen behöva gå och lägga mig men det är ju inge spännande så jag fortsätter hålla mig vaken här. Sitter och kollar in lite mobiler och blir lite sugen på och handla både min mor och syster har införskaffat sig fräsiga lura. 
  
Sen kolla jag även in dom här

Men på något sätt känns det som att jag inte vill köpa någon monsterdyr telefon nu då det tillsist ändå lär bli någon utav dom här

Som en apple vän bär det lite emot men jag tror att det lutar lite grann åt CocoPhone tycker den är grymt snygg men har ingen aning om när dom släpper den luren än. Så dom andra mobilerna känns lite dumt att slänga ut jätte mycket pengar på då det bara skulle  bli en tillfällig telefon. Det hade ju vart skillnad om jag hade vart duktigt på att sälja min gamla prylar men det är ju inte jag. Dessutom är jag en mästare på att supa bort mobiler. Men men så kan det va.

För att hoppa över till något helt annat så vore ni styra in på someway.se och spanna in E-son upp fräschning av sidan har blivit riktigt snygg nu. Och om ni nu tittar ditt kan ni ju också passa på och lämna ett avtryck i gb:n.

Men men frågan är om man ska ut och springa lite det verkar intressant.. 


Kommentarer
Postat av: emma

haha den bruna mobilen har jag med kollat in ;)

2008-06-07 @ 10:06:06
Postat av: emma

den nedersta-

2008-06-07 @ 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0