Det vart bra i alla fall

Efter fredagens superdepp så vände kurvan väldigt fort till den lite bättre positivare Carl. Helgen har gett så mycket mer än vad jag hade förväntat mig t.ex. så har jag nu internet på min älskade Imac så nu behöver jag inte sitta vid den där pc:n. Kan någon förklara för mig hur man kan lyckas att gå på bio och ut på korgen då kortet påstår att det endaste finns 3 ynka kronor kvar. Man måste helt enkelt ha bra vänner. Jenni och Stefan får jag tacka för pizzan och Tias för bion och ölen.

Fast jag hade kunnat fått höra den där idén om att gå ut så jag hade kunnat hunnit raka det här skäggiga ansiktet som har vart i bohov av en rakning än längre tid nu. Föresten så gav jag vakten som slängde ut Pinnen för ett par helger sen onda ögat, han såg lite skyldig ut när jag gjorde det. Undrar om jag ska ställa mig och göra lite fläskpannkaka nu eller "baconpannkaka" som det tydligen heter. 

Hm det är rörigt som vanligt i en blondins huvud men men  keetjingaa

  

Kommentarer
Postat av: Dala

Håll huvet högt bara, skäggigt eller inte. Vi är inte lika bra utan dig ^^

2008-05-18 @ 18:07:46
URL: http://dalajr.blogg.se
Postat av: Charles

Naaah så du säger. Fast det är ju sant vad vore denna värld utan Charles. Lite mindre blond kanske?

2008-05-18 @ 18:35:03
Postat av: Stefan

Haha bra snyltat, barbie! =)

Gött att internet hoppade igång också. ;-)
Själv måste jag hålla på med skräp-Windows nu så önska mig lycka till! =(

2008-05-18 @ 19:26:46
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0