Detta må betyda illa inför imorrn!

Lite piggare idag må jag säga. Var ute och sprang för första gången i örebro det må betyda träningsvärk imorrn. Nu är det hur som helst måndag och det syns på min rommie som slocknat i soffan av vemod.

Det var en grymt bra helg med kul överraskningsfest för William massa nice folk och härlig stämmning. Vet inte egentligen om man vågar skriva detta då jag vet att jag har vakande ögon på den här bloggen från föräldrar, farföräldrar, store syster och kanske någon mer som kanske inte uppskattar mina illdåd lika mycket som jag själv. Men vem bryr sig det verkar inte som att det var någon som tog så illa upp när jag berätta om bedirften med julgranstjuvningen.

Så vem bryr sig det är egentligen inte mycket konstigare än att vi körde ett lite test om hur många det går och få in i en bil från skebo till Malmköping. Jag tror att jag vann.

Samma dag var jag även och hälsa på Petra och Mikey och man kan ju säga att det börjar bli riktigt när. IIiiihh jag kan knappt vänta det är så kul med såna där små.

Och på tal om såna där små så var söndagen också väldigt härlig med alla vännerna och även min lilla ögonsten Linnea och hon vet att när gudfar är i närheten så räcker det bara att nämna ordet "dodis" så blir det godistajm. Det konstiga var att det var mer spännande och se hur mycket godis vi kunde trycka i en gudfar som inte var godissugen. kan ju säga att reslutat blev många godisar. .

Men men nu tror jag att jag ska ut och ta en liten promenix innan det blir och kojsa.

Ha det fint och såna grejor liksom

Kommentarer
Postat av: farmor

Oj, oj oj Charles

jo du vet nog vem som har det vakande ögat!
Övrig kommentar onödig.
Kram från två i Bohuslän

2008-05-07 @ 16:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0