En bättre idé

Vilken super dag det vart än så länge. Vart bryggbåtsfrukost med härliga vänner och gissa om det var nice. Enda missen var att jag inte hade råd att köpa jordgubbar till mitt rosévin men det gick ju ner i alla fall så. Härligt att Karlsson och Tessan var med som det är med allt annat folk man känner så träffas man för sällan. Guddöttran var även med världens hräligaste lilla tjej som tydligen ska ha lärt sig säga Arvid nu. Näe jag låter bilderna få ge en orättvis resumé på dagen då den egentligen inte går att återge och istället vore upplevas.

         
Bara lite bilder på folket typ. Robban hitta som vanligt en väldigt stilig hatt och jag Arvid tror att vi är stekarns grabbar eller något.

         
Ögonstenen får en egen avdelning. Misstänker att fötterna smaka gott och det är något med barn och solglasögon som gör dom väldigt söta.
    
Och lite bilder på omgivningen inte så pjokit va?
 
Det enda och dessutom ltie bättre och kyla ner mitt rosévin grymt nice.


Nehe men nu blir det och ta sig över till Cus
och se mitt älskade djurgården åka på pisk mot
Kalmar skulle jag gissa på. Ketjiiiing

Kommentarer
Postat av: Lukas

hej kalle! tyvär har jag slutat på brotning.

från lukas

2008-05-11 @ 09:35:09
URL: http://lukaspojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0