Java är min vän

Jag har egentligen inte så mycket och skriva om. Jobbar kväll den här veckan så nu sitter jag och tar det lite lugnt efter en springtur med Peter och dricker java. Har jag sagt att jag gjorde en Seb och försökt sluta dricka kaffe? Det höll i ungefär två dagar sen förlora djurgården mot bajen och då vart det för mycket. Det var nog egentligen rätt larvigt och ens försöka.

Frågan återstår blir det något peace & love för mig? Har inga pengar kvar och får inte lön förns nästa fredag. Vågar man ha is i magen och vänta tills då nu när biljetterna håller på och ta slut eller ska man ner och leta i gludgruvan efter lite stålars. Vore hur som helst grymt kul att åka.


Kommentarer
Postat av: matilda

GULDGRUVAN!

2008-05-16 @ 21:23:04
URL: http://pimmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0