Äh f-n kom och hjälp mig!

Pallar f-n inte. Jag är inte gjord för att gå och slänga på lager vet inte hur jag ska palla med eller vad jag ska göra. Trött på allt vad kartonger har att göra med och flytta dom från punkt A till punkt B. Det sägs ju att man ska va nöjd med att ha ett jobb men ibland undrar jag fall man verkligen ska nöja sig med det. 

Så vad ska man göra då? Börja plugga? Ja antagligen förr eller senare fast jag är jäkligt trött på det där också att man måste plugga säg 3-4 år för att bli något och även om man gör det är inte det någon garanti att man kommer att syssla med det man hoppats på eller att det blir som man tänkt sig och till råga på allt så blir det fina studielån på det också. Räcker det inte med att va j*vligt bra bara?

Vet inte riktigt hur man ska göra, var bra sugen på att tacka för mig idag och säga att det får räcka. Det gjorde jag dock inte, men jag vet inte hur länge man pallar med egentligen men man får väl ha ett delmål att orka året ut i alla fall och se hur det känns då. Men jag måste verkligen från det där stället inom en inte allt för lång framtid. 

Shit va depp det här är men men man får gör det bästa av situationen just nu och köra på och försöka koppla bort. Men inom en snarare framtid måste jag komma på vad jag vill gör och sätt upp lite mål. Ett mål har jag redan klart för mig och det blir att ta sig till sängen och gå och lägga sig.

Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Matilda Lantz

Vännen! Du är duktig som kämpar på. Och man måste inte vara nöjd - man får gnälla som fan. Det är okej!

Jag har ett mål till för dig: Kaffe. Nästa gång du är i Flen?



Kramar!

2008-11-12 @ 08:59:53
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: Mac

Sök utlandstjänst innan söndag ;)

2008-11-13 @ 22:48:13
Postat av: Charles

Mac är det ett annat namn för ondskan kanske????;)

2008-11-13 @ 23:25:34
Postat av: Mac

Hehe godheten...är jag... ;> det vet du.

2008-11-14 @ 17:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0