Det är något med det där att ligga i soffan

Jag tror jag har hittat en ny bästis. Soffan är någon man alltid kan lita på. Blev väckt i lördags morse eller ja om man kan kalla klockan 15isch för morse, utav grannen mli som skulle hämta sitt vin. När jag själv börja fundera över vad klockan var så kom jag på att det började bli bråttom. Avdelningsfest och förfest och jag skulle ju vara på plats inom 20. Dock så slutar det med att jag blir 80 försenad och får klunka duktigt på dom 40 återstående innan det vart dags och springa till taxin.

Så Pitchers vart det och mat och framför allt öl, drinkar och shots i överdrivna mängder. När vi sen kände att vi lärt oss den aktiviteten så skulle vi röra oss vidare och vårt första objekt att anfall vart Harrys. Dock så stog det en konstig filur med någon slags bricka och försökte säga att han kände doften av C2H5OH innan han ens kunde se oss och tyckte att vi inte hade något där att göra. Så hej då Harrys och godkväll Björnis där vi efter en liten konversation var välkomna eller något liknande. 

Jag tror inte jag vill in och kolla på internet banken för efter ett tag sa bartendern till mig att mitt kort inte riktigt hade samma värde som beställningen jag gjorde. Men men det man inte har sett än behöver man inte gråta över. Sen vart det i alla fall efterkrök hemma hos Karin där 10 cheeseburgare spårlöst försvann för mig. Har en liten aning om vart dom kan va. 

Och allt det här för att vakna på soffan igen utav tonerna till Jakob Hellmans Vintern dör på mobilen.

- öh*gäsp* eh det är Charlie
- Ja tja det är Matte, vad gör du?
- Ehhh ingenting
- Sov du?
- eh hm nää då jag är vaken som giraff... eller nåt
- hehe okej ska du med på innebandyn?
- Eh nä jag tror inte jag pallar det alltså.
-Okej men då ses vi på bion sen då.
-VILKEN BIO??
- Ja Bond vi prata om det i fredags jue
- Gjorde vi? Jaha aja okej då ses vi väl där då.
- Japp ha det gött
- ZZZzzzZZZzzz

*Klick*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0