Slipsknut och underbara datastop

Godmorgon! Eller kanske ska säga godeftermiddag till er vanliga dödliga som är vettiga nog att gå upp innan 13.30 på dagarna. Här sitter man med Notting Hill rullande för typ 6:e gången på 3 dagar  och taggar in för kvällen. I kväll blir det avdelningsfest och förkrök hos Sjöas. Det finns en vis risk att det kan bli onykter och dyrt i kväll dock så är det en risk man vore räkna med varje dag.

I onsdags var jag och såg slipsknut(Slipknot) och dom var som väntat arg och spela hård musik och leverera till 110% på scen var riktigt kul att se. Från dom gick upp på scen tills dom gick av var det fullt ös och man tyckte aldrig som publik att det blev segt. Va kul och se något från den hårdare skolan var ett tag sen det hände.

Torsdagen kan man bara tacka gudarna för datastop på jobbet så man praktiskt taget kunde vända i dörren redan när man kom. Så jag såg det som ett tecken från ovan med andra ord så var utgång på ingång. Så det blev vin, kex, ost och vindruvor trevligt sällskap bestående av Tobbe, Jenni, Stefan, Emelie och hennes vänner Helen och Sanna. När klockan började närma sig dom senare timmarna så dumpa vi Stefan och Jenni någonstans och tog en taxi in till Harrys där resterande av kvällen spenderades. Var bra musik, skumt folk och jag orkar inte riktigt återge allt i text där ifrån. Men hur som helst blev jag av med min nya mössa och det var inte mitt fel, jag skyler på personalen i garderoben.

Sen när vi tar oss hem får jag reda på att jag blir utslängd av min rumskamrat så jag hamna på en soffa hos mli spenderande natten med att pärla en pärlplatt. Men men vi slänger väl upp lite bilder från kvällen.

  
  
  
mli och Tobbs modelljobb
  
  
  
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0