En förglömlig helg

Jaha här sitter jag och tänker på hur jag kommer minnas den här helgen i framtiden och har nog kommit fram till inte alls. Har typ inte hänt någonting vilket i sig är ganska skönt eftersom det känns som det vart något varje helg sen jag minns inte hur långt bak i tiden. 

Har kört riktiga tonårs fasoner den här dagen. Om ni minns hur det var i tonåren som nu är en svunnen tid närmare lite mer än två år sen för att vara mer specifik i mitt fall. Hur som helst så visst man på den tiden hur man skulle göra för att sova bort hela dagarna. Så jag börja min morgon/eftermiddag med att gå upp vid ca: 14:45 slår på lite tv och sätter mig vid datorn och känner att jag är alldeles för utmattade av allt sovande för att ens göra mig några mackor. Så när jag suttit och samlat krafter si så där till klockan 16:15 (tror jag) så pallar jag mig upp från min liggande ställning i soffan och tar mig till konsum där jag konsumerar godis, läsk, chips, någon slags special choklad och spraygrädde. Efter det tar jag svängen förbi pizzerian och kör på en jätte pizza. Efter det går jag hemma och kollar lite allsvenskan som slutade 0-1 till änglarna vilket jag tror jag tycker var ett bra resultat. 

Efter det sitter jag med en halvt uppäten pizza massa godis och grejor som jag inte ens är sugen på längre. Så jag slår på lite Family Guy och tar en tupplur till ca: 21:34 då jag går upp och gör mig lite irish coffee  och äter den där chokladen jag spenderade löjliga pengar på och beskådar Vänner på dumburken. 

Resten av kvällen har spenderats med gitarr spelande och annat meningslöst tidsfördriv tills nu då jag sitter och funderar över fall jag kommer kom ihåg den här helgen och svaret är ett ringande "NEJ". Detta är en perfekt förglömlig höst helg.

 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Såja, det är ju söndagen kvar också! =0)

2008-10-19 @ 11:49:43
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0