Funderar sig lite

Då var det måndag och här sitter jag och funderar. Inte över något väsentligt egentligen som i stil med hur man gör den bästa pizza en eller varför det är hålen i osten som är den godaste. Nej utan om varför man drömmer som man gör ibland. Det är nämligen så att för några dagar sen så drömde jag en riktigt konstig dröm som jag inte riktigt kan släppa.

Den går ut på att jag stöter på några små alver i roliga hattar på en krog och vi bestämmer oss för att gå ut och leta efter gud. Är inte det konstigt? Till sist så hittar vi typ ett flygplan som man var tvungen att trampa på cykelpedaler för att det skulle lyfta. Det hela sluta inte så bra för den som styrde hela maskinen var inte så begåvad på just det han skulle göra så vi störtar ner mot backen och jag vaknar.

Det var en riktigt underlig dröm och funderar hur den kunde komma in i mitt huvud. Jag brukar inte drömma så ofta (om inte dagdrömma räknas) och när jag gör det så är det typ om vardagliga tingen. Det här känns inte så mycket som min vardag förutom det där med att träffa på konstiga typer på krogen i roliga hattar. 

Hm att jag sitter och skriver om detta måste tyda på att jag är lite pömmsig kanske ska gå och lägga mig. Men avslutar det hela med två otroligt bra vitsar jag fick höra av en rolig filur på krogen.

Vet du hur mycket man tjänar om man jobbar i ett krydväxthus?
Ungefär 100 kronor i timjan

Om man får strömavbrott i ett krydväxthus så är det väldigt bra om man har någon som kanel

HAHAHA otROLIGT roligt 

Kommentarer
Postat av: Negern

Cal du har just förgylt min kväll. saknar dig typ.

2008-10-28 @ 23:05:59
URL: http://negern.blogg.se/
Postat av: Dala

var det du som skulle styra flygplanet, kalle?

2008-10-29 @ 05:08:11
URL: http://dalajr.blogg.se/
Postat av: Charles

Nej det var inte jag som skulle styra planet. Vad jag minns så var det en liten alv med en grön mössa men nu var det ett tag sen drömmen var så all fakta kanske inte stämmer.

2008-10-30 @ 00:21:37
URL: http://kallerormen.bogg.se
Postat av: Karin

så kan man säga!

2008-11-02 @ 21:12:01
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0