Härliga soffa!

Då var det söndag och det kommer nog om jag inte misstar mig att komma en måndag inom en snarare framtid. Helgen blev helt okej. Känns typ som att den får en 3:a i betyg av 5 möjliga. Inte den grymaste helgen men ändå helt okej. 

 

Fredagen spenderades enligt planeringen ungefär förutom det min rumskamrat skulle ha styrt upp. Så det blev sitta hemma i lyan med vänner och dricka sig lite slentriansberusad(eller rättare sagt vis slentrian andra knö). Tror jag kan vart hemma typ vid halv 3 kanske vilket kanske inte va så himla smart då jag hade fotbollsmatch på lördag morgon och hade ett tåg att passa. 

 

Så det var bara att moppsa sig upp där vid 8.a på morgonen klä på sig packa väskan hoppa upp på cykeln och cykla som aldrig förr. Väl på tåget då man börja vakna till lite grann och förstå att man kanske inte riktigt nyktrat till än början man funderar i banorna "har jag fått med mig allt?" Genast dyker en bild upp i huvudet klar och tydlig av en BR kasse som stod i vardagsrummet innehållande ett packet. "Shit jag har glömt Linneas present hemma!) så slår en signal till han men mustaschen (min far för er som inte vet) Fick honom och fixa en present från affärn hemma i flen.

 

Matchen gick väl inte så bra kan man säga. Någon gång i andra tappade vi räkningen över hur mycket vi höll på att förlora med. Men våra egna mål var lätt räknade med andra ord 0. Det mest pinsam var att dom typ stället upp med sitt junior lag där typ dom äldsta killarna var kanske nästan i min ålder. Samt ropen från motståndarlagets coach "Kom igen nu killar nu backar vi hemma lite grann så vi får träna lite försvars spel också" Vi var typ helt ihjäl och förlöjligade av ett gäng små kids. Men men jag var ju i alla fall med i start elvan vilket inte var så svårt iofs då vi inte var mer en 11 man i laget.

 

Men det var hur som helst min sista match för Sparre så nu får vi se vad nästa klubb blir. Har ju fått några förfrågningar från ÖSK men jag tackar ju inte ja till lag som inte ligger topp fyra i sin liga så det lär det ju inte bli något med. Resten av lördagen spenderades med barnkalas hemma hos Cus då lilla Linnea nu fyllt hela 2 år. Robban kom med bästa presenten som bestod av ett trumset. Så nu behöver Cus inte oroa sig för väckning dom kommande veckorna. 

 

Denna dag har jag hunnit med att missa en fika på stan med Stiffie och så har jag spelat innebandy. Nu så ligger jag i soffan med en trasig bruten kropp och slöar med en dålig film lite läsk och funderar över att det börja bli dags och göra käk som kommer bestå av fläsk/baconpannkaka. 

 

Men men det var typ min helg.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Haha, det var ju sjysst att ni ställde upp så dom fick träna sig lite. =0)



Sjysst kollage förresten, gjort i photoshop?

2008-10-13 @ 09:19:16
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0